Inget att göra...

Hittade dessa på Annas sida. Snor dom, hoppas det är okej! Besvarar dessa så sysselsätter jag mig några minuter!


Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
7 st
Vilken svordom använder du mest?
Jävla... tror jag... eller fan kanske?

Äger du en Ipod?
Nej

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
07.35.. så älsklingen går upp. Han vaknar nämligen inte så ofta av sina egna alarm....

Hur många resväskor äger du?
2 st stora

Använder du flip flops även när det är kallt ute?
Nej
Var köper du dina matvaror ifrån?
Maxi. I bland Willys

Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden?
Ta bilden. Hatar att vara med på foto
Vilken var den senaste filmen du såg?
Beck - det tysta skriket

Har någon av dina vänner barn?
Ja!

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Vann ju nästan precis och då köpte vi en tv till sovrummet. Tror att jag säger en resa

Har någon någonsin kallat dig lat?
Haha ja ofta!

Tar du medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nej

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
Lyssnar bara på cd i bilen och där bytar jag varje gång jag kör. Tror det är en bland-skiva nu

Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk?
Vanlig mjölk

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
JA!!! I dag!!

När var senast någon stötte på dig?
Haha bra fråga. Måste väl ha varit Niclas ;-)

Vad åt du till middag?
SKA äta fondue i kväll hos svärföräldrarna

Använder du huvtröjor?
Ja just nu är Niclas huvtröjor typ det enda jag kommer i

Kan du vissla?
Enligt mig JA, enligt alla andra NEJ
Har du någonsin deltagit i en demonstration?
Ja när jag gick i skolan. Dock ej frivilligt
Vem var den senaste som ringde dig?
Pappa

Vilken är din favoritattraktion på ett nöjesfält?
Berg-och-dalbanan

Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?
Kanske det... men har aldrig hört nått

Vilket riktnummersområde befinner du dig i?
0410

Tittade du på tecknat när du var liten?
Ja

Hur stort är ditt närmsta köpcentrum?
Det är rätt så stort faktiskt. Finns alla butiker man behöver iaf

Hur många syskon har du?
En syster

Är du blyg inför det motsatta könet?
Ja nykter =)

Vilken film kan du alla replikerna till?
Hmm.. klassiker typ Sällskapsresan!

Äger du några band-t-shirts?
Nopp

När flög du senast?
September 2008 när vi varit på Cypern
Hur många stolar står runt ditt köksbord?
4 st

Läser du för skojs skull?
Ja klart. Jag pluggar inte!

Pratar du några andra språk?
Engelska kan väl alla? Har läst tyska och spanska med men kan inte prata det haha

Diskar du din egen disk?
Vem skulle annars göra det? Jag är duktig och ställer ner det i diskmaskinen!

Har du gråtit offentligt?
Ja

Har du en stationär dator eller en laptop?
Båda

Försöker du alltid lära dig nya saker?
Njaaa beror väl på om det är intressant

Vill du ha några tatueringar eller piercingar?
Hade 2 piercingar och har en tatuering.. blir en till med Pluttens namn sen!

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Nej, tycker det är skämmigt (för mig då)

Kan du kasta macka?
Vet inte =S

Har du någonsin varit på Jamaica?
Nej, en hade gärna åkt dit

Vem har du med på BIOn?
Någon som vill se samma film?

Vem var din favoritlärare?
Sture?! (Haha Hanna!!!) Hade några få bra.

Vad har du för väder?
Vanligt tåkigt Sverige väder. (alla vet vad jag menar va?!)

Skulle du någonsin kunna tänka dig att dejta någon med mycket tatueringar?
Nej. Tycker inte det är snyggt

Har du en blogg?
Var skriver jag detta?

Vilket var ditt favoritämne i gymnasiet?
Oj... var så skoltrött så jag tyckte inte något var speciellt kul

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Humor, togen, kärleksfull och alldeles alldeles underbar! haha

Har du någonsin blivit attraherad av en oattraktiv?
Haha ja
När sov du senast på golvet?
När vi höll på med nya trappan och inte kunde komma upp till ovanvåningen

Vilken är din favoritdrink?
vodka-redbull

Gillar du din boendesituation?
Absolut
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Ehmm... 12 kanske =)

Äter du frukost dagligen?
Ja det är ett måste så fort jag går upp!

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Var förrut, inte nu.
Hamnade du ofta i trubbel för att du pratade under lektionerna?
Nej, Katta fick skulden!
Vilken är din favoritfrukt?
Banan

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Nej
Hur gammal blir du din nästa födelsedag?
23

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Ja

Tror du på liv på andra planeter?
Ja klart

Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Kärringen på försäkringskassan

Tror du att gud är en man eller kvinna?
Man... det är typ vad man "lärt sig" Men vore fräckt om "han" var en kvinna

Vad var det senaste du åt?
Frukost, havregrynsgröt och ostmackor!

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller det motsatta?
Båda

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Ingen aning, men de hade ingen fantasi!

Gillar du senap?
Ja nu som gravid älskar jag det! Pölsemannens senap is the shit =)

Vad säger du till dig själv när allt blir svårt?
"Fan också" haha

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Nej.. tror inte det. Finner ingen tjusning i det

Sover du på sida, mage eller rygg?
Nu på sidan, innan alltid på magen. Kommer nog börja med det igen när Plutten är ute

Har du någonsin köpt något från ebay?
Nej

Tycker du om att krama folk?
Ja

Skulle du säga att du är trendig?
Haha jadå

Äger du en digitalkamera?
Ja

Om någon som du inte var intresserad av bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera?
Säga att jag var upptagen

Vilken är din favoritkaraktär i star wars?
Aldrig sett star wars

Stör det dig om någon säger att de ska ringa, men inte gör det?
I bland, men då är det ju bara att ringa upp själv

Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta?
Inga böcker, filmer däremot
Tycker du att du är attraktiv?
Inte speciellt
Vad är du allergisk mot?
inget

Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förpliktelser?
Att är båda med på det och ingen har känslor är det helt ok. Har en av personerna känslor går det inte.

Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
Nej?
Om du hade varit född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Daniel eller Martin (var tvungen att fråga pappa haha)


Kommentarer
Postat av: Sofi

Haha, oj vad många frågor.. men jag ska göra dom.. Imorgon :)

2009-01-30 @ 17:03:19
URL: http://beciell.blogg.se/
Postat av: Anna

jadå ;)

2009-01-30 @ 21:42:10
URL: http://annaagunnarson.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hej gumman!jag o Linda kommer ner till dig på torsdag:)Hörs kramar

2009-01-31 @ 06:24:49
URL: http://citymama.blogg.se/
Postat av: Sofi

Nu har jag svarat på frågorna.. Fast nu när jag kollade lite längre ner i din blogg var det kanske det där om 7 sanningar som du utmanade mig med :D haha!

2009-01-31 @ 13:47:38
URL: http://beciell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0