Onsdag

Onsdag. Första onsdagen jag är ledig. Känns lite tråkigt faktiskt. Men men... Har fortfarande inte fått tillbaka papperna från försäkringskassan. Får säkert inga pengar. Kul.

Stina och Fanny kom hem i går! Skönt att iallafall två har kommit hem :-) Lisa och Annika, jag väntar fortfarande på er!
Snackade med Stina för en stund sen. Åhhh har saknat dom!

Sov länge i dag... till 13.20.. Då fick bebis hicka så jag vaknade! <3 Kom då på att jag var riktigt hungrig, så det var bara att traska upp och käka. Är verkligen trött hela tiden. Jobbigt. Men alla värden är bra så jag antar att denna tröttheten är den som hör till när man är gravid. Bara att stå ut och njuta av att man FÅR vara trött =)

Tog denna bilden precis. Tjock eller vad?!


Vecka 32

Kommentarer
Postat av: Sandra

"vad tjock du ha blitt har du lagt på dig lit" haha tänkder på niklas:P

2009-01-14 @ 21:39:42
URL: http://hylen.blogg.se/
Postat av: steffi

shitt så stor du blivit! snart ploppar han ut va?? visste inte du hade blogg så hej hihihih kram steffi

2009-01-22 @ 21:03:16
URL: http://stephaniesimonsen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0