Profylaxandning?

Fick en skiva av en tjej på föräldraträffen med profylaxandning. Hon hade gått på kursen och tyckte den var jättebra. Startade den innan, och det var tyvärr samma som jag lånat av Hanna. Trodde ju det skulle vara en annan!
Aja, den är helt okej och man lär sig faktiskt att slappna av. Så nu kan Hanna få tillbaks sin skiva!
Älskling hade laddat ner en också, men det var bara allmän avslappning. Tyvärr. Lyssnade en stund och höll på att somna! Alltså väldigt effektiv!

Sitter här och har jättetråkigt. Är verkligen rastlös, men orkar samtidigt inte göra något.
Tänkte i går att jag skulle ut och gå en runda i dag (som min barnmorska absolut tycker att jag ska göra för att jag är så trött hela tiden) och posta ett brev och kanske gå en liten runda i stan. Tar ju faktiskt bara 7 minuter att gå in där...
MEN... orkar inte ens ta på mig för att gå ut, trots att solen skiner, och brevet som skulle postas skickade jag med Niclas i morse (man får ju inte vara dum!)
Så.. då får man helt enkelt sitta här och vara uttråkad.

Har kommit på att jag inte packat BB väskan än. Kanske man skulle gjort? Problemet är bara att jag inte har något att packa, bara saker till Plutten. Måste ut och handla lite nytt till mig själv som jag kan packa ner. Man måste ju ändå få känna sig fin eller hur? Måste investera i amningsbh:ar också. Huuuh...

Tänkte läsa lite nu och fortsätta ha tråkigt! =)


Pluttens stökiga rum, ena väggen ;-)



Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Maria, du har blivit utmanad i min blogg och jag hoppas du utför utmaningen. Häls anna

2009-01-29 @ 20:17:36
URL: http://annaagunnarson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0