Sunday sunday

Träffade Linda & Hanna (och deras flickor) i fredags. Käkade lunch hos Linda! Mysigt =)

Morsan och Rolle var hos oss i går förmiddag och hjälpte mig (Niclas var på jourjobb) att plocka ner julgardinerna och granen. skönt men tomt. Men det går väl snabbt till nästa jul. El...?

Var på kvällen hos Niclas mormor & morfar på gåsmiddag. Hans morbror med familj var också där. Väldigt trevligt!

Tagit det lugnt i dag. Jag är helt slut. Somnar nog vilken sekund som helst. Känns som jag har varit vaken i hundra år... poooh det är jobbigt att vara gravid ;-) Sitter här som en gråsugga i soffan. Checka bara in bilden! Haha shit vad jag är sexig! hahaha...



Kommentarer
Postat av: Sofi

Hejsan!



Har dragit igång en ny utmaning i min blogg som du gärna får vara med på :D det är 20 nya frågor, som du kan kopiera och besvara i din egen blogg =)

2009-01-11 @ 23:16:41
URL: http://beciell.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej gumman! Jadå jag fick ditt mess.! Okej! Jag börjar jobba 15,30 o slutar 20,30 så du vet:D

2009-01-12 @ 12:28:40
URL: http://hylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0