Trött eller vad?

Fick gå upp tidigt idag, samtidigt som Niclas. "Tidigt" betyder halv åtta! Skulle ju vara hos barnmorskan klockan tio.
Allt gick bra, alla värden var bra och allt sånt. Vår fina bebis! <3

Körde hem till pappa sen. Man får ju passa på när man är i Malmoe. Han jobbade dock så jag la mig på soffan en stund. Var helt slut! Sen ringde Helen och snackade! Var jättelängesen vi pratade. Ska träffas nästa vecka! Trevligt trevligt!!

Sen kollade jag på La bamba. Den är ju bara för bra den filmen! Pappa kom hem och vi somnade båda två i varsen soffa. Man vet ju var man ärvt tröttheten i från!
Hade satt alarmet så det ringde klockan fem och då körde jag hem och lagade mat. Var sjukt sugen på korv.
Liksom, korv? Hmm.. så det blev lite prinskorvar och makaroner. Riktig barn-mat!

Nu har älsklingen kört en vända till tippen. Kommer nog närsom.

Trodde att vi skulle slappa i kväll, Niclas var helt slut när han kom hem men icke. Nu är han i full gång med att hänga upp skohyllorna och hängarna som vi köpte på IKEA igår. Ser redan att det blir mkt mkt bättre och en vagn kommer att komma in där utan problem!

Jag håller på att tvätta för fullt. Lakan och sånt. Riktigt jävla tråkigt att tvätta men det finns inget härligare än att lägga sig i nytvättade sängkläder. Eller??

Är så glad att vi har både tvättmaskin och torktumlare!!!




Våra nya soffor + bord i allrummet

Kommentarer
Postat av: Hanna

Så mysigt det blev, vi får snart komma ner till er och se hur ni har det, är nyfiken på bebisens rum också:) passa på och njut av dina sista veckor som gravid, har redan börjat sakna att vara gravid:) kramar Hanna

2009-01-27 @ 12:59:27
URL: http://citymama.blogg.se/
Postat av: Sandra

DU TRÖTT?! Nu ska jag strax till jobb..fick gå upp 04.45! Liksom!!! Förbjud att börja jobba kl 6!!! LOVEU!

2009-01-28 @ 05:35:23
URL: http://hylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0