Utmanad

Utmanad


Utmaning!!

Jag har blivit utmanad av Anna

Regler:
1. Länka till den som har taggat dig
2. Berätta sju sanningar om dig själv
3. Utmana sju personer i slutet av ditt inlägg
4. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så att de vet om utmaningen

Sju sanningar om mig..

1. Älskar att sova - lääääänge
2. Borde äta mer grönsaker
3. Borde motionera, men orkar verkligen inte
4. Saknar Lisa, Annika och Sandra oerhört mycke
5. Är egentligen väldigt mörkhårig
6. Tycker att förlossningen ska bli så jäkla häftig!
7. Är otroligt jävla kär i min Niclas!

Jag utmanar:
1. Sandra
2. Hanna 
3. Hanna Sandh
4. Annika
5. Sofi

+ dem som läser och vill bli utmanade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0