Vi gratulerar....

Min mamma som fyller 50 år i dag! HURRA! HURRA! HURRA!
Tyvärr (eller antagligen inte för dom,) så är de i Thailand så jag får bjuda på en bild-tårta i stället!)

Är just nu så glad så att jag hade kunnat gråta! En av de saker jag vill allra mest i hela världen kommer att hända!!!
Berättar inte vad, you´ll see... =) Men en sten från mitt hjärta föll, JAG ÄR SÅ GLAD!!!

Pratade med Lisa precis. Åhhh vad jag saknar dom =( Fast man träffar andra vänner så är det inte samma sak. Som Lisa sa
- "ja men vi hängde ju fan alltid"
och det ligger nått i det. När jag bodde hemma bodde vi ju 7 min i från varandra. Lätt att träffas då. Nu är avståndet lite längre, sådär andra sidan jordklotet. Tycker att ni ska ta ert pick och pack och komma hem. =)

Tänkte städa lite i dag, fast det är mördande tråkigt. Men det måste ju göras...


Till min älskade mamma!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha vi gjorde ju alltid de juu och mer kommer de! du o jag o noel hanga i atervandsgranden roka chilla saknar dig otroligt mycket puss alskar dig

2009-02-01 @ 13:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0