100 saker om mig

100 Saker om mig (snor dom av dig Anna, hoppas det var okej!)

1. Fullständigt namn?
Maria Sofie Olsson
2. Exakt ålder?
23 år 3 månader och 4 dagar
3. Vart bor du?
I hus
4. Bor tillsammans med?
Niclas & Noel
5. Husdjur?
Dammråttor!
6. Färg på ditt hus?
Hemligt... ifall en viss idiot får för sig att besöka oss...
7. När är du född?
1986, kl. 23.38
8. Vilken klass?
va?
9. Vilket år tar du studenten?
År 2005
10. Något jobb?
Undersköterska
11. När ska du sova i kväll?
får se... borde lägga mig nu. ska upp kl 04.00 och jobba. Suck.
13. Duschat idag?
haha nej, det har jag faktiskt inte..... men ska innan jag lägger mig
14. Kramat någon idag?
ja
15. Pussat någon idag?
ja
16. Vad har du ätit idag?
en baguette
17. Dagens klädsel?
jeans och linne
18. Dagens smink?
det gamla vanliga
19. Dagens sötnos?
Noel som snurrar runt som en liten boll =)
20. Dagens roligaste?
att en tjej som jobbade extra med mig idag var så sjukt tråkig! Gick verkligen inte att tina upp henne! Försökte snacka med henne under 8 tim men hon svarade bara "ja", "nej" eller "spelar ingen roll". Tyckte det var roligt hur tråkig man kan vara!
21. Har du många vänner?
ja det skulle jag väl säga...  vet vem jag kan ringa om det är något iaf! 
22. Hur många har du kysst?
Har inte hållt räkningen
23. Vem kramade du senast?
Noel
24. Hur många har du haft sex med?
vilken fråga! Ingen som har med det att göra
25. Hur många har varit otrogna med dig?
ingen aning... men hoppas inte att det är någon?
27. Har du pojk-/flickvän?
japp
28. Vem pratade du med i telefon senast?
Mamma
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det?
Annika: Tack för inbjudan. Klart jag kommer! Puss

FAVORIT :
31. Film?

Notebook
32. Låt?
ingen speciell just nu, men har haft mina favoriter genom åren som jag tjatat ut!
33. Mat?
det mesta som är onyttigt!
34. Dricka?
Singha öl
35. Färg?
rosa, svart, vit,
37. Stad?
Trelleborg OCH Malmö. Känner mig hemma i båda
38. Land?
Thailand!
39. Ämne i skolan?
Inget speciellt... i slutet var det nog psykologi
40. År?
varje år har sin charm (haha vad gammal jag lät där!)

SENASTE :
41. Personen du tänkte på?

Noel som sover på ovanvåningen
42. Personen du kysste?
Niclas
43. Gången du spydde?
hmm.. i början av graviditeten 
44. Gången du grät?
Några veckor sedan...
45. Pizzan du åt?
gyrospizza
46. Gången du var i Göteborg?
Juni 2009 och hälsade på min nykläckta systerdotter!
47. Gången du var i Stockholm?
några år sedan...
48. Gången du var full?
innan graviditeten
49. Gången du var hög?
I Thailand. Obs! Ej frivilligt
50. Personen som såg dig gråta?
Niclas

ANTINGEN ELLER :
51. Svart eller vitt?

svart
52. Hund eller katt?
hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa?
Mysa... men ser fram emot när det blir utgång i framtiden någongång!
54. Tv-spel eller datorspel?
datorspel
55. Singel eller upptagen?
upptagen
57. Lunarstorm, helgon eller Playahead?
lunar... undra om den finns kvar?
58. Ragga eller bli uppraggad?
ragga
59. Big Brother eller Paradise Hotel?
Big brother
60. Svart hår eller blont?
Blondt
61. Blåa ögon eller bruna?
blå
62. Choklad eller lakrits?
choklad
63. Göteborg eller Stockholm
Göteborg
64. Högerhänt eller vänsterhänt?
vänster!
65. Coca cola eller fanta?
coca cola
66. Pizza eller kebab?
kebabpizza!!!
67. Randigt eller prickigt?
randigt
68. Älska eller älskas?
både och. Det handlar om att ge och ta!
69. Leva eller dö?
leva såkart!

ANTAL:
70. Personer du älskar?

Min familj och nära vänner
71. Personer du hatar?
En viss idiot...
72. Personer som sagt jag älskar dig?
några stycken
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period?
Har nog varit mer än en i min vilda ungdom hahaha
74. Glassar du ätit på en dag?
ingen aning... brukar bli en?
75. Festivaler du varit på/ska på detta året?
ingen
76. Gånger du haft minnesluckor?
väldigt få gånger
77. Gånger du varit hög?
En.. men det var absolut inte frivilligt
78. Personer du saknar just nu?
Noel
79. Gånger ditt hjärta brustit?
3 gånger

VEM:
80. Vill du kyssa nu?

Älsklingen här bredvid ;-)
81. Ska du träffa imorgon?
Hanna & Linda! Vi är alla tre barnfria för en kväll och ska ut och käka!
82. Sjöng du senast för?
Noel!
83. Hade du senast en msn konversation med?
Hmm.. tror att det var Sandblom för några dagar sedan
84. Spelade du tv-spel med senast?
Ingen aning. Måste ha varit minst 10 år sedan.
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu?
Niclas
86. Vill du kasta en sten i huvudet på?
Idioten
87. Förtjänar att dö?
Helt ärligt, idioten. Annars önskar jag inte att någon ska dö. Fast om det varit förr hade jag sagt Hitler
89. Vill du sova jämte inatt?
Niclas

VAD :
90. Gör dig glad?

När solen skiner och min lilla familj är lediga och bara slappar
 91. Gör dig ledsen?
Folk som är orättvisa, elaka och sårar. Att se den man älskar ledsen...
92. Vad vill du helst göra nu?
dricka upp min öl och gå och lägga mig
93. Önskar du att du slapp göra?
jobba imorron
94. Vill du ha nu?
haha... det du...;-)
95. Önskar du dig i födelsedagspresent?
pengar
96. Längtar du till?
vårt bröllop den 12 september
97. Tycker du om dina betyg?
Är nöjd. Hade i snitt VG i allt
98. Ångrar du i ditt liv?
att jag slösat tid på personer som idag inte betyder något
99. Är det bästa som har hänt dig?
Min familj; Niclas & Noel
100. Hur mycket är klockan?
22:30


Kommentarer
Postat av: Anna

helt ok ! :D

2009-07-10 @ 18:01:31
URL: http://annaagunnarson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0