BVC och smakportioner!

Jobbade i natt med, kom hem och sov 45 min. Sedan var det dags att promenera till BVC. Niclas ville att jag skulle följa med. Allt var jättebra, han har ju gjort enorma framsteg på bara 2 veckor sedan hon träffade honom sist. Nu väger han 6840 g och är 65 cm lång!

Så, vi fick klartecken att börja med smakportioner. Så efter att jag sovit några timmar och vi var på stan en sväng så fick Noel för första gången smaka på puré. Började med potatis & blomkål (fy för så äckligt det smakade!) Han gillade verkligen det! Åt upp en hel äggkopp med mat! Det var ju mest meningen att han skulle få en sked för att vänja sig, men han var helt galen i det! Bara att tacka och ta emot! Foto saknas på det för vi filmade istället!

Nu ska vi återgå till bröllopsplanerna! (Glöm inte osa, ni som är bjudna!)


Min plutteskrutt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0