Fullt upp

Är kass på att skriva men jag har verkligen inte tid just nu. Stressad så det gör ont i hjärtat... och det är ju mindre bra..

I går vad nog årets sämsta dag för mig. Min bil stannade mitt på motorvägen och det var nog en av det västa händelserna jag varit med om. Kom knappt in till sidan och bilarna kör ju fort. Satte på varningsblinkers men hade ingen chans att komma ur bilen och sätta upp triangeln. Väldigt obehagligt för jag var 100% säker på att någon skulle köra in i oss. Älsklingen min fick köra från jobb och hjälpa mig. Efter massor av timmar och pappas hjälp fick vi bärgat den till Henkes jobb (som var en ängel och tog hand om vårt problem) Sen var det bara att sticka och jobba direkt. Ångest.

I dag har jag, Noel och Malin haft en mysig dag på stan! Fick köpt lite grejor som vi verkligen behöver men som man alltid glömmer när man väl är i affären! Tack för i dag gumman!

Nu ska vi snart sticka till Lund för att grilla hos min moster. Ska bli väldigt kul att träffa dom och speciellt kusinens lille pojke Isac =) Liten kusin/syssling träff!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Gud va skoj det va att se er!!! Nu ska jag gå och lägga mig...annars orkar jag inte stiga upp till BVC kontrollen imorgon kl 11.00. Ska bli spännande att höra vad han väger nu=) Hoppas vi snart kan ses igen..trelleborg är ju inte världens ände;) Kramar familjen Dilton

2009-07-23 @ 23:20:41
URL: http://diltons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0