Inget?

Har inget vettigt att skriva just nu. Brukar komma på massor som jag bara MÅSTE skriva när jag har tid... och nu står det helt still i bollen! Trött? Ja!

I går träffade vi Rosen som ska vara DJ på bröllopet. Jag och älsklingen hade skrivit vissa låtar vi ville ha med, och sen får han fria händer. Men jag tror att det blir jättebra.

I dag,efter jag jobbat, träffade vi Bengt och bestämde alla blommor vi ska ha! Så fint det kommer att bli!!!

Imorron när jag slutat ska vi ta en liten utflykt till Bo Ohlsson i Tomelilla! Se om de har något kul! Ska bli mysigt att bara få vara med lilla familjen och inte stressa och känna alla "måsten" som håller på att käka upp mig... 

Får nog gå och nanna nu. Ska ju upp kl 04.30. Suck.

Leker hemma hos Eva & Arne


Ligger i gymmet och kollar på barnprogram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0