Lipsill?!

Vet ni vad det enda jag är rädd för på bröllopet? Svimma? Nej. Det är faktiskt att jag ska börja gråta. Inte för att jag bryr mig om jag skulle gråta inför alla gästerna, utan för att sminket kommer att förstöras totalt. Och nej, jag är inte ytlig, det handlar om att det är efter vigeln vi ska ta alla foto (+ att alla andra antagligen också kommer att ta kort på oss på trappan) Och det hade inte varit kul om man på det bröllopsfotot man ska ha framme och som de närmaste får, är helt rödgråten. Jobbigt. Haha. Någon som har något bra tips förrutom vattenfast mascara?!

Sedan jag fick Noel har jag blivit så känslig! Jag kan gråta för allt! Innan han föddes grät jag aldrig. Inte för att jag aldrig var ledsen, utan det gick helt enkelt inte. Men nu! Herregud! Innan i dag läste jag kusinen Camillas blogg att de skulle ha någon som sjöng "Teddybjörnen Fredriksson" på söte Isacs dop. Jag kom på att det var hur längesedan som helst som jag lyssnade på den låten, så jag startade den på Youtube och sjöng samtidigt med till Noel.
Och som tårarna rann! Helt otroligt!

Lyssna på den ni, och se hur känsliga NI är! =) Varsågoda:



Kommentarer
Postat av: Lisa

haha jag tror resten av sällskapet kommer gråta inkl.Mig!

2009-07-13 @ 12:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0