Lycklig

Har under de senaste dagarna jobbat och målat hos pappa (el där ljög jag... pappa och Niclas har målat, jag och Noel hittade på annat kul!)

I dag har även Hanna varit på besök. Hon ska vara vår Toastmadame på bröllopet. Spånade på lite idéer och gjorde klart hemsidan. Inbjudningarna kom i dag, så de flesta är skickade (och på den står adressen till hemsidan)

Noel har fått något skit som började i går kväll. Hostar (mest i går) och kräker hela tiden. Han är så slemmig och blir så kinkig (som ju inte är så konstigt) Vad jag tycker är konstigt är hur han kunnat på hostan. Det har ju varit asvarmt, men vi har nog haft lite för varma kläder på honom, absolut inte för kalla. Ända gången han varit i bara blöjan är hos mamma på balkongen, men där var varmt och ingen vind.. konstigt. 

Skulle jobbat imorron på dagverksamheten men nu är Noel så ledsen och jag vill inte lämna honom. Han bara gråter och gråter och man känner inte igen honom. Inte för att jag inte tror Niclas fixar det, men jag vill helt enkelt vara med honom (hönsmamma?!) Man blir lite orolig, men tycker mest synd om honom och vill trösta honom allt jag kan. Man märker att han tycker det är jobbigt att vara hängig. Han har ju de senaste dagarna blivit en väldigt busig kille som snurrar runt och har sig! Lämnar man honom på ett ställe hittar man honom på ett annat någon minut senare. Så underbart!

Nu orkar inte älsklingen min vänta på mig längre så jag får nog avsluta. Är rätt så trött faktiskt...

Sov gott!

(Och grattis, grattis GRATTIS Linda! Så kul!)


♥ Min familj ♥


Vilken sovställning!


Gapskratt! Underbart!


Min trollunge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0