Min dag i går...

Sov 4,5 timmar och var lika astrött om jag brukar när jag jobbar förmiddag. Jobbade 06-14. Inga större grejor hände, men dagtid är dagtid.. då springer alla "viktiga" människor hos oss. Skulle komma någon viktig kund i dag så vi fick städa lite och så. Vaddå fjäska?!

Kom hem, bytade snabbt om och sen körde lilla familjen till Bo Ohlsson i Tomelilla. Har ni planer på att åka dit, gör inte det! Bara massa skit och de var faktiskt inte alls så billiga. ÖB tex är billigare. Vi tänkte lagra upp med lite schampoo mm men det fanns EN schampoosort. Väldigt dålig! Fick köpt en ny vattenkokare som vi verkligen behövde. Den vi hade innan gick i sönder och vi använder ju den hela tiden till Noels mat.

Men de hade faktiskt rätt så mkt leksaker när jag tänker efter.Köpte ett klosstorn och bitring/skallra i mumin till honom. Fanns typ samma sortiment som på andra ställen. Fanns mkt leksaker till lite äldre barn, men det är ju inte lönt för oss att köpa det nu! Noel fick även en mjukishund som skäller och gör ljud när man rör den. Niclas sa att Noel tagit sönder den spelande åsnan i babygymmet så han skulle få ha hunden där,men nu precis så startade jag åsnan och den fungerade! Underlättar ju att trycka på "on" älskling! ;-) 

I dag blir det en mysig dag på stan med Noel, mamma, Rolle och mormor! Får visa dom att Trelleborg faktiskt är en väldigt bra stad att shoppa i! =)

Kommentarer
Postat av: malin

trelleborg är en väääldrigt bra stad att shoppa i (a)

2009-07-29 @ 15:22:05
URL: http://malinbjursell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0