Natten

Jobbade natt i natt (vad konstigt det lät!) och har två nätter till. Innan jag stack till jobbet i går nattade vi Noel, men han vaknade igen och somnade vid 22 tiden. När jag kommer hem 06.30 frågar jag älsklingen när Noel fick mat, och han svarar "Han har inte fått nån mat". Hmmm... Noel vaknade inte förrän kl åtta! Han sov utan mat i 10 timmar. Det har aldrig hänt! Men vi höjde nattdosen av mat i går, så det kan ju vara det. Men jag tror att han är inne i en växtperiod för han har sovit hela dagen med. Min bebis börjar bli stor!

Nu ska jag laga lasagne och hoppas på att få sova en stund innan jobb. Älsklingen och pappa är i väg på tippen och slänger skit!


Noel med min mormor!


Store killen i morfars matstol (som är liiiite för stor)


Min gosegris!


Noel på sin fina trehjuling han fått av sin morfar


Väldigt intresserad av handtagen!


Utklädd medan mamma var hos frissan....


Kommentarer
Postat av: malin

Måste bara säga.. att ni har nog den sötaste bebis jag har sätt.. :D

2009-07-18 @ 11:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0