Så häftigt!

Denna videon var så häftig! En hyllning till Michael Jackson. Måste lägga in den här!

Jag, personligen, gillade MJ. Hans musik har alltid funnits sen jag var liten. Kommer i håg hur jag och syrran alltid dansade runt till "Heal the world" i vardagsrummet! haha! Vi hade en konsertinspelning med honom när han spelade i Sverige och vårt nöje var att räkna alla som svimmade! Har jag inte helt fel för mig så var det 13 stycken! =) Hans musik kommer alltid finnas kvar, han var ju King Of Pop!

MEN! Han har inte gjort så mkt de senaste tio åren, så jag kan tycka att folk överdriver med att börja analysera en massa om hans liv nu. Ingen brydde sig om honom den senaste tiden ändå, han var bara "konstig". Låt hans familj få sörja i fred och sluta hitta på en massa om honom. Läste ett citat för några dagar sedan där någon skrev att

"jag gråter hellre för de 100 000 tals människor som dör av förorenat vatten än för Michael Jackson".


Ligger något i det...

Men kolla videon, den har tydligen blivit känd över hela världen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0