Störigt..

Skickade för några dagar sedan efter Noels kläder till bröllopet. Det skulle vara en "overall" som såg ut som skjorta etc. När vi fick paketet i går var det 4 delar, alltså skjorta, byxor, väst och fluga. Jag blev väldigt irreterad och mailade dom. Då fanns det tydligen samma set i båda. Ja men, beställer jag overallen är det väl den jag vill ha? De kan väl ringa istället för att gissa?
Ska iaf skicka tbx den, hon som mailade frågade om vi "hade tid" att skicka tillbaks och få en ny och det har vi ju. Men det hade ju varit panik om vi inte haft det! För vem utsätter en 6 mån (då) bebis för en massa obekväma kläder? Aoo nä!

I dag har Hanna varit här. Har gått igenom inför bröllopet (hon är ju toastmadame). Vi vill inte att det ska bli för planerat, då blir det bara fel. Men lite får man ju ändå ha koll på =)

Vi tog även en runda på stan. Fick köpt en fin liten vit jacka till bröllopet. Hoppas verkligen att den passar till klänningen. Kan ju bli lite kallt utan. Man vet ju aldrig. Köpte även en skjorta till Noel som han ska ha på Felicias dop och ett par jeans till mig! Och lyssna nu noga: de var i samma storlek som jag hade innan jag blev gravid! Det ni ;-) 
(sen att det var stretch har ju inget med saken att göra..!!!)  

Nu kom älsklingen hem igen, han har varit och köpt olja till min bil. Han e för go!

Sov gott!



Kärlek

Kommentarer
Postat av: Ellenor Ahlgren

Vad kul att jag hittade din blogg :D Trevligt och se att du mår bra och grattis till det nya tillskottet i familjen :) Såg att du bor i Trelleborg, det gör ju jag med ;). Kusin Ellenor

2009-08-02 @ 23:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0