Veckan som gått...

Har inte varit så bra på att uppdatera, men det har varit för att jag jobbat... och har jag inte det har jag sovit!

Har faktiskt jobbat på mitt gamla jobb, dagverksamheten. Verkligen kul att komma tillbaka. Har faktiskt saknat dom! Var ett underbart jobb med underbara människor. Ska jobba där på tisdag också.

Noel har VÄNT SIG från mage till rygg och snurrat runt. Och jag missade det..
=( Blev faktiskt ledsen för det... Min stora pojke bara växer, och det är sådana saker man vill se med egna ögon..

Vad jag däremot fick se i morse som värmde i hela hjärtat var när jag blåste honom på magen och han bara asgarvar! Vi höll på jättelänge och han söta barnskratt var helt underbart! Gjorde det igen när jag kom hem från jobb och då kom det på film! Han låter som en liten kattunge när han skrattar! Mjaaauuuu...!!!


Har valt brudklänning nu. Satan vad läcker den är! =) Hade velat lägga in en bild på den, men då blir det ingen surprise på bröllopet. Är bara Niclas och mamma som sett den (hon fick äran att följa med och kolla ut en ;-) !! )

Har skickat efter inbjudningskorten, så står ni nära oss och börjar bli oroliga att ni inte blivit bjudna så kan ni förhoppningsvis andas ut, de är inte skickade än!


Blir varm i hjärtat bara jag tänker på er! Älskar er, mina pojkar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0