Bebisdoft

Hur kan bebisar alltid lukta så gott? Kom på det precis. Noel badar ju en gång i veckan fortfarande och har då bara olja i vattnet. Det luktar ju inte ens någonting!

Skulle inte tro att jag hade luktat lika gott om jag duschat en gång i veckan i olja... Jag hade iaf inte varit sådär jättesnygg i håret... Ha ha...



Noel
har blivit lite krasslig igen. Började i går att han var väldigt gnällig och bara grät. Fanns ingen tröst. Han började bli jätte hes. I natt sov han dåligt. Vi höjde huvudänden på hans säng, så att luftvägarna skulle bli fria. Han är jätteslemmig i halsen.

Han vaknade halv fem i morse och grät, grät och GRÄT! Herregud, att det kan komma så höga toner ur en så liten pojke! Tycker så synd om honom för han låter som en kraxande kråka samtidigt som han vrålar i högan skyn!

Han har äntligen somnat nu. Niclas stannar hemma i dag. Tror att vi får bege oss till vårdcentralen med honom. Man blir ju lite nojjig. Jag vet att det inte är något större fel på honom och att de antagligen inte kommer att kunna göra någonting, men jag vill att de lyssnar på hjärta/lungorna eftersom han är så rosslig.

Vi får se hur det blir. Han äter som han ska (om inte mer...) och det betyder iaf att han inte har ont i halsen.
Skönt det ju...


Min doftgran! Ha ha...

Kommentarer
Postat av: sandra

doftgran! hahah JA VILKEN BRA IDÈ! Får gärna lukta Noel i min bil! DU DET SÄGER JAG INTE!! mohahah..ja men jag lova efter andra..men de kom några till efter:P hahah! DU nu får niklas komma o byta lås:P

2009-06-04 @ 19:06:42
URL: http://hylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0