Bomben

Efter att ha "släppt bomben" (som mamma kallar det!) får jag väl skriva att vi inte slagit våra huvuden eller försöker göra rekord i att hinna med så mycket som möjligt på två år! Att vi ska gifta oss är helt enkelt för att allt blir så mycket enklare om man har barn (OM något skulle hända...)

Hade vi inte haft barn hade jag inte gift mig innan jag var 30 år (förlåt älskling!). Detta för att jag helt enkelt inte hade tyckt det var viktigt.

Vi hade kunnat göra detta i hemlighet (som vi tänk från början) men nu tänker vi passa på att ha ett relativt stort bröllop och fest!

(Den största skillnaden för mig kommer att bli den feta diamantringen och att jag blir Fru Bergbring!)

Kommentarer
Postat av: Annika

Grattis!! Fan vad kul :) När är bröllopet?

2009-06-28 @ 19:57:16
Postat av: Lisa

E glad för din skull gumman!

2009-06-29 @ 14:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0