BVC

Var på bvc med Noello i morse. Han är nu 62 cm och väger ca 5800 g! Stora killen! Hon, vår distriksköteska, som jag inte gillar såvärst mkt, var riktig trevlig i dag! Hon har kanske snart semester?! Fick fylla i ett formulär om hur JAG mår, så att de har koll om man har "baby blues". Det hade jag inte!

Har även hämtat mina brillor idag! Äntligen! Nu ser man ju igen! Ska bli spännande och se hur Niclas ser ut när han kommer hem! Haha! Han har sagt att han tror att jag gör slut med honom när jag ser honom med nya ögon! Hur kan du bara tro det älskling? <3

Förövrig har vi inte gjort mycket i dag. Noel har typ sovit största delen och jag har suttit och letat, letat och LETAT på internet. Säger inte efter vad...!!!

Hoppas ni får en mysig kväll!

Kommentarer
Postat av: sandra

letat letat efter hus i karlskoga!!!!

2009-06-09 @ 19:59:51
URL: http://hylen.blogg.se/
Postat av: mackan

vet att du inte har så många kompisar..men leta på nätet!!?? :)

2009-06-09 @ 21:23:04
Postat av: Lisa

Vill träffa sin noelloo soon!

2009-06-10 @ 13:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0