First day at work!

Första dagen avklarad och HERREGUD vad jag är trött! haha... Har gått bra, kom rakt in i elden och stod själv direkt. Men det är sjätte året jag jobbar där så det kom tillbaks rätt så snabbt. Men ändå... kunde väl fått en väldigt snabb genomgång för att friska upp minnet? Tur de litar på mig iaf...!

Var väl inte världens roligaste att vara från Noel. Försökte att inte tänka på det så mkt, och jag lovade pappa (!) att inte ringa och kolla hela tiden. Det gjorde jag inte heller, men slog en signal när jag hade paus vid fem.
Tror ni älsklingen svarade? Svar: nej.
Tror ni han svarade när jag ringde igen vid halv åtta? Svar: Nej.
Tror ni att man blir nervös och orolig? Svar: JA! 

Målade upp värsta senariet, haha... Fick ett sms sen att han glömt mobilen i bilen. Suck. Aja. det hade gått fin fint i dag! Noel hade skrattat sig igenom dagen och det har börjat höras när han skrattar! Fan, att man missade det!
Guuud, vad han ska skratta imorron innan jag sticker till jobb igen! =)

Är rätt så skönt för jag ska inte jobba i midsommar. Det är frivilligt men platserna var redan upptagna. Det innebär att jag är ledig FEM dagar, jobbar en dag, sen ledig tre igen! H Ä R L I G T! Har blivit bjudna på middag hos Niclas föräldrar! Jag har jobbat de fem sista midsomrarna så det ska bli mysigt att för en gångs skull "fira" lite!

Niclas hade somnat i sovrummet med Noel (var jag redan inställd på!) men han vaknade och vi skulle gå ner till vardagsrummet. Jag går före honom ner från trappan och när jag är nere hör jag snarkningar. Inte lönt detta! Men jag är riktigt trött så jag ska också nanna nu. Ska bli otroligt skönt! 

Sov gott allihop!

Kommentarer
Postat av: sandra

MÅ SÄTTA IN EN BILD PÅ DINA HETA ARBTESKLÄDER::grrr

2009-06-15 @ 16:45:09
URL: http://hylen.blogg.se/
Postat av: malin

saknar er!ses snart?<3

2009-06-16 @ 19:59:08
URL: http://malinbjursell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0