Herregud!

Niclas nattar Noel och jag skulle äntligen lägga in bilderna från min kamera och lägga några här. Men när jag väl fick fram dom fanns där INGA bra bilder. Vad tråkigt! De bästa bilderna har pappa på sin kamera. Tog massa bilder i helgen som jag vet är hur fina som helst. Jag tror att pappa kommer ner i morron så då ska jag lägga in dom här. Men hur lyckas man inte få några bra bilder?? Låter lite fel att bilderna på Noel inte skulle vara bra, men han är verkligen inte lik sig på dom och då är det inte kul att lägga in.

Gud, vad jag svammlar!

Är jättetrött just nu. Är skitjobbigt att jobba förmiddag. Fick ju gå upp kl 04.00. Det brukar vi iofs göra ändå men då är det att ge Noel mat och sen är det godnatt igen, inte JOBBA! 

Nu kom älsklingen ner. Skriver något mer vettigt imorron!

God natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0