jobb igen

Har varit i Malmö hela dagen. Åkte faktiskt in redan när älsklingen stack till jobb i morse.
Åkte hem till pappa, tog det lugnt. Gick en runda till frissan och bokade tid. Var även en sväng hemma hos mormor och hälsade på! Hon sa att det var 50% rabatt på babykläder på lindex, och Noel behöver verkligen tunna byxor nu när det är så varmt. Han har bara massor av lite tjockade, som hängselbyxor och jeans och det funkar inte nu. Så vi tog en sväng till Jägersro C. Var ju såklart ingen rea där men hittade massor på H&M. Säga vad man vill om den kedjan men man hittar ju faktiskt alltid något där till lite pengar! Köpte 2 par shorts till honom, strumpor och lite linnen. Han har ju bara linne nu hemma och när han sover. Han ser ut som en liten gangster men är så otroligt söt! Bild kommer!

Ska börja jobba natten i dag. Känns inte så kul. Jobba natt fredag, lördag och söndag. Vilken dröm...;-)

Min älskling har semester nu! Jobbade sista dagen i dag. 3 hela veckor ska vi bara mysa när jag inte jobbar.
Så underbart!

Nä, nu får jag käka innan jag ska sticka!

Ha en mysig fredagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0