Midsommar!

Jaha... då var det midsommar igen! (och ett år sedan Noel blev till haha) Första gången på sex år som jag INTE jobbar. Känns rätt så skönt faktiskt! =)
I kväll (eftermiddag?) blir det middag hemma hos Niclas föräldrar. Ska bli trevligt!

Nu på förmiddagen blir det att åka till nån Niclas gör jobb till och lämna nått (?) och de ville absolut träffa Noel så vi följer med. Ska ta en tur på stan sen och jag ska försöka hitta något att ha på mig i kväll. Hoppas verkligen att jag hittar något,  det är så fruktansvärt tråkigt att inte kunna ha någon av de femtioelva klänningarna jag har. Jag har iofs gått ner 17 kg sen plutten föddes, men det är 7 kg kvar och det är de som sitter på fel ställe.
 
Nu ska vi snart sticka. Niclas sitter och matar Noel och skrattar åt barnprogram. Vilken mogen sambo jag har..haha...
Nu har tydligen Nalle Puh börjat lösa mysterium och kör runt på en sparkcyklel med sina kompisar... Hmmm? Vad har jag missat?! Det gjorde han inte när jag var liten. Då var han skittråkig!  

(Har varit lite dålig på att skriva, men det är lite som har hänt här... Inget jag vill skriva om, man vet aldrig om den jävla idioten hittat min blogg någonstans osv.) 

♥ Hoppas att ni alla får en U N D E R B A R midsommar!  ♥



Kommentarer
Postat av: sandra

MEN berätta för moi vem idioten ärrr!!!!

2009-06-19 @ 12:53:49
URL: http://hylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0