Three cute monkeys!

Vår onsdag:

Hade det väldigt mysigt med Noel på morronen. Han är så gosig lille killen!
Vid elva kom söta Hanna på besök. Gick en tur till Entré för att hämta ut våra foto. Blev mkt bra! Det var meningen att vi skulle ta en tur på stan men Noel skulle ha mat och när allt väl var klart och han vaknat var kl för mkt. Hanna skulle i väg och jobba så vi hade en tid att passa. Bra på ett sätt för jag är totalt pank. Tror iofs att skattepengarna har kommit in, Niclas hade fått sina, men jag har inte kollat.

Lite senare, vid fem kom Malin hit. Noels lektant nr 1! Haha! Hade en mysig kväll, gjorde inget speciellt. Blev dock en kebabtallrik fån Huses till oss när Niclas kom hem. Han stack rätt så snabbt i väg igen på jourjobb. Tur att man fick sällskap! =) Noel var supergrinig när Malin hade gått. Han var sjukt trött men ville såklart inte sova.

Hela kvällen i går fick han mat med bara 2 tim emellan. Tycker det är liiiite för tätt faktiskt, men han är svinhungrig. Ska bli skönt när han är 4 månander så vi kan ge honom NAN 2 istället (Fortsättning på ersättningen...) I den ska det tydligen finnas något mer så att den är tjockare och de håller sig mätta längre. Jag vill inte höja hans dos mer för han får redan högre än han ska ha, och räknar man ut hur mkt han får på ett dygn så är det mycket mer än han borde. Jag hade gärna gett honom mer, men är rädd för att han får ont i magen. Ha klarar sig fint, tror jag. Min feeling säger det iaf och han verkar nöjd! De på BVC var också, för en gångs skull, nöjda med honom. Han har gått upp 150 g i veckan nu hela tiden och han är lite längre än genomsnittet! Jag tycker faktiskt att han är lite spinkig...

Iaf (kom i från ämnet!) så gav jag honom mat och nattade honom i sovrummet. Kändes som att det var lik bra. Tror att vi båda somnade ungefär kl 22. Niclas var hemma igen halv elva.  Blev lite trångt i sängen med alla tre, för Noel låg typ i mitten, jag på Niclas sida (!) och Niclas bakom mig. (Varför han inte la Noel i sin säng eller la sig på min sida vet jag inte.)  Fast det var rätt så mysigt att vara så nära mina pojkar!! <3

Är hemskt att vakna med alla kläder och smink kvar. Usch. Desstom orkade jag inte gå upp kl 06.45 för att göra mig klar innan Niclas sticker till jobb, så nu sitter man här och är fortfarande lika skabbig. Jippie...


Min familj: 1:a apan är Noel; Han kan inte prata. Apa 2 är jag; ser inget utan brillor, apa 3 är Niclas; lyssnar inte alltid...


Noel hos min farmor och Ingvar


Noel somnade gott hos Malin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0