Vilken dag!

Sedan Noel fick sina första vaccinsprutor i förrgår har han kräkt en hel del. Denna dagen har det bara hänt för mkt på den fronten!

1. När jag ska välja kläder till honom ur hans byrå håller jag honom samtidigt och vad händer? Jo, han kräker ner hela lådan med kläder. Jippie...

2. När vi är i en butik bajsar han rejält. Vad gör man? Han fick ju sitta med sin skitiga (haha) blöja i bilresan hem för det fanns ingen toa. Han tittade så förtvivlat på mig hela bilresan och jag tyckte så otroligt synd om honom.

3. Nu när jag precis gett honom mat kräker han ner hela MIN sida av sängen.

Kommer det hända mer ikväll, tro?

Älsklingen min är och köper Mc donkan mat. Så längesedan och det ska bli så gott!


Mitt lilla gosetroll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0