~10~



Då börjar nerräkningen! 10 dagar kvar till BF =)

Vi kom på i går att vi vill föda i Ystad. Är lika långt dit som till Malmö och det verkar mycket bättre där. Finns även patienthotell så Niclas också kan sova över. Är ju ändå en bit att köra.
Om man läser på internet om folk som fött i Ystad och i Malmö så har alla i Ystad varit supernöjda men de i Malmö mindre nöjda. Tror iofs att det beror mycket på vilken personal som jobbar och om det är stressigt osv. Men Ystad är mindre och tydligen "mysigt". Jag vet inte, men tyckte det vägde upp mycket på "+/- listan".

Det är bara att hoppas att de har plats till oss när vi kommer!

I dag blir det fika hos Hanna & Elina! Hoppas inte min förkylning smittar i dag... Hostade hela kvällen och natten, så himla jobbigt. Tyckte synd om Plutten för han kunde inte sova. Sparkade mer än någonsin i flera timmar. Inte konstigt när jag hostar ända från tårna och magmuskler (ja, tror där finns några kvar gömda låååångt inne!) som dras i hop vid varje hostning. Han blev nog lite klämd stackaren!

Nu ska jag in i duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0