BF i dag!!!

Då har man nått BF dagen, men fortfarande har inte Plutten velat se dagens ljus. Suck.

Jag trodde verkligen att han skulle komma innan denna dagen, men nu är jag övertygad om att han nog kommer stanna ca en vecka till. Varför jag tror det vet jag inte! Vill att han ska komma nu, nu, NU!!

Får väl försöka mig på några knep som jag hittat på internet, men tror ärligt talat inte det hjälper... Men försöka kan man ju, har ändå inget bättre för mig =) 

Någon som har något tips som fungerar?!!

Kommentarer
Postat av: hanna

hej gummns om plutten inte tittat ut till på onsdag(vilket vi får hoppas) så kan jag o Elina åka ner o hålla dig sällskap om du inte har något annat planerat:)kramiss

2009-03-15 @ 06:38:32
URL: http://esmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0