+ fem...

Fem dagar över BF. Trodde inte jag skulle behöva skriva det, hade riktiga jävla värkar i natt.

Började egentligen redan i går kväll. Hade varit ute en lång runda för att försöka få i gång det hela. När vi sen skulle lägga oss fick jag som kraftig mensvärk, så som jag haft innan, fast värre. Lyckades iaf att somna men vaknade halv tre. Då gjorde det riktigt ont. Var så man verkligen fick andas sig igenom det. Magen var stenhård. Låg och hade ont till typ kl 6 när vi gick upp och käkade. Var vrålhungrig! Sen gick vi och la oss igen och jag somnade. Vaknar snabbt halv åtta när Niclas alarm ringer, men sen somnade jag direkt igen. Vaknade halv elva sen.

"Värkarna" måste ha stannat upp för det finns ingen chans i världen att jag skulle kunnat sova mig igenom dom. Jag sover iofs vääääldigt hårt, men det tror jag faktiskt inte. Känner inte så mkt nu heller. Molande värk typ.

Ska till barnmorskan nu kl 14. Och jag som hade som mål att iaf slippa gå på fler kontroller där =(

Pluttis, varför var du nu tvungen att ångra dig att komma ut??!

En rolig sak är att jag ska bli moster till en liten FLICKA!!!

Kommentarer
Postat av: Susanna

Vi håller tummarna här på Derbyvägen!!!

2009-03-19 @ 14:46:39
Postat av: Anonym

Ne! En tjej! GUD VAD KUL!:D

2009-03-19 @ 19:25:03
Postat av: Sandra

huhu de var från moi?:P

2009-03-19 @ 19:27:23
URL: http://hylen.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ne! Jag går in o hämtar noel nu? vad sägs?

2009-03-20 @ 05:27:49
URL: http://hylen.b.ogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0