Jag älskar Per-Olof =)

Fick ett efterlängtat brev i dag från min advokat Per-Olof om det med försäkringskassan. Verkar som han har grym koll och att det kanske fixar sig!
Fan, det är ju pengar jag jobbat för! Jag tror på dig! =)

G I C K till Niclas jobb för att få kopierat papperna innan jag skickade tillbaks dom till honom. Stannade där nästan 2 timmar.. Orkade inte gå hem så Niclas körde mig! Tack!

Det tar inte lång tid att gå till hans jobb.. kanske en kvart, men det känns i hela kroppen. Tänkte att en promenad kanske kunde sätta i gång värkarna... men inget har hänt!

Tror att Plutten trivs rätt så bra i min mage. Och vad ska man ut i denna världen att göra när det ändå är pissväder?!

Nu blir det soffan en stund tror jag. Alltid lika skönt!

 dagar kvar till BF !!!

Kommentarer
Postat av: malin

ååh va skönt att höra:) hoppas det ordnar sig, annars får vi kriga;)absolut! <3

2009-03-10 @ 17:43:07
URL: http://mbjursell.blogspot.com
Postat av: Linn

Hejhej =)



Jag bor mitt i stan.. väldigt bra läge. Vart bor du då?



Vad roligt med bebis =) Vet du om det är en pojke eller flicka?

2009-03-10 @ 17:46:53
URL: http://mrsg.blogg.se/
Postat av: Linn

Mysigt med hus =) Jo, det förstår jag!



Hon är 18 månader (snart 19 mån) det går så snabbt..



Men hur kom det sig att ni flytta ner till Trelleborg?

2009-03-10 @ 18:48:03
URL: http://mrsg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0