Jävla förkylning!

Måndag igen, helgen har bara rusat förrbi. I fredags var vi på middag hos mamma & rolle och i lördags kalas hos farmor.

I söndags var det meningen att vi skulle fira vår ett års-dag, men jag vaknade ännu mer förkyld och jätteont i halsen. Malin & Andy kom förrbi och lämnade världens sötaste skor + body till Plutten! Riktigt häftiga var dom! Tack!

Skulle ut och äta men jag har varken något att ha på mig längre och jag hade inte ens smakat maten, så vi struntade i det. Men det gjorde inte så mycket. Tar det en annan dag! Blev film hemma i soffan i stället, men det var skönt när man mår kasst. Med feber i kroppen pallar man ingenting.

Vårt larm började tjuta i natt igen, exakt 02.00 som sist. Det är ju pinsamt! Denna gången var Niclas snabbt uppe men det tar ju ändå ett tag innan man sprungit igenom hela huset. Grannarna börjar väl klaga på oss snart! Haha.

Men med ett nytt larm ska man fan inte ha två falsklarm på 3 månader. Väldigt dåligt. Han som kopplat i det får kolla på det i dag. Det hade ju varit kul om man varit på bb och det helt plötsligt blivit falsklarm hemma. 02.00 på natten dessutom. Nej, det får faktiskt inte hända!

I dag ska jag ligga på soffan hela dagen och bli frisk. Så jobbigt att hosta, snörvla och ha ont i kroppen av febern. Bara inte Plutten får för sig att komma i dag. Har ingen ork till nånting.

Så Hanna, om jag inte mår bättre imorgon så kommer jag inte. Vill inte smitta er! Men jag ringer då!!!


Ä L S K A R  D I G  F Ö R A L L T I D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0