Lucky 13 ??!

Fredagen den 13e IGEN! Var ju det förra månden också. Skumt =)

Tror inte det är någon bebis på g i dag heller, fast slemproppen (så äckligt ord, I know!) har lossnat. Det är ju tyvärr inget direkt tecken på att förlossningen startat.

Vågar inte köra in till Malmö själv. Inte göra några större projekt alls faktiskt. Man vet ju aldrig! Men GUD vad tråkigt det är att vänta och inte ha något att göra!  Blev bjuden hem till Hanna där Linda också skulle komma. Vill verkligen så tiden går snabbare, plus att jag vill träffa dom såklart! Men som sagt, vill inte ge mig ut på vägarna själv. Suck.

Pappa är på väg hit, ringde honom innan och tyckte han skulle komma och rasta mig! =) Tråkigt att gå ut och gå själv. Vill bara att Plutt Skrutt ska komma. Jag är beredd, men det verkar inte han vara!
Kan han vara lika lat och trött som sin mamma?!

dag kvar till BF !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0