Onsdag

Var och fikade hos Hanna & söta Elina innan. Supermysigt! Hanna hade varit sååå duktig och bakat! Riktig hemmafru! Hihi... Jättegoda! Undra om jag någonsin kommer få för mig att baka?!  Hade nog uppskattats!

Lånar dina bilder, Hanna! =)

 


Körde förrbi pappa på vägen hem och käkade. Sen sov jag en timme på soffan också! Skönt!

När älsklingen kom hem var det meningen att vi skulle gå på visning på Ystad bb. De har det varje onsdag kl 19.00. Vi var tvugna att tanka och så innan, så vi hann inte dit, men vi körde dit ändå för att kolla vägen dit osv. Alltid bra att vara förberedd!

På vägen därifrån körde vi till Mcdonalds och käkade och hälsade på Hanna =) och efter det till Vellinge och köpte en babybjörn bärsele till Plutten. Niclas hade hittat en på blocket. Perfekt!

Sitter nu och kollar på "riskförlossningar" (kanske inte så smart?) och Niclas håller på att koka Pluttens nappar så vi kan packa ner de i bb väskan! Nu är snart allt klart, väskan är packad och allt är fixat.

Du är välkommen när du vill lille Pluttis <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

KLart du kommer baka..annars kommer jag INTEpå besök..haha

2009-03-05 @ 13:26:19
URL: http://hylen.blogg.se/
Postat av: MizthaNguyen (v.

Hejsan! tänkte bara dela med mig av en sida där ni kan tjäna pengar på! Kolla i min blogg för er information, väldigt busenkelt! :)

2009-03-14 @ 19:45:38
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0