Spendera tid...

Älsklingen är och handlar och jag orkade inte följa med för det gör asont bara jag rör mig... Så jag tänkte att jag lånar dessa från Sofi och svarar på. Vad ska man annars göra för att spendera tid?!

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös? Njaa.. svimmat x antal ggr i mitt liv och varit sövd en gång. Inget annat!
Hånglat med nån riktigt ful? Hahaha ja... (skratta inte Sandra!)
Hånglat med fler än 50 pers? Det skulle jag inte tro...
Gjort något riktigt dumt? Absolut, vem har inte det?!
Gjort något du verkligen ångrar? Inget stort isf för det är inget jag kommer på.
Varit nykter på nyårsafton? Ja, senast förra
Åkt ambulans? Nej
Gjort nåt olagligt? Åkt tre på en moppe och blivit tagen när jag var 14 år =)
Slagit ner någon? Ehmm... ja. Fast det var inte så allvaligt som det låter.
Skämts över dina föräldrar? Det har väl alla gjort någongång under någon period?
Skämts över dig själv? Ja
Sagt jag älskar dig och menat det? Varje dag =)
Vilka kläder sover du i? Just nu det som går om magen. Har ju så kallt i sovrummet!
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? Ja...
Är du ensam nu? Nu när jag skriver detta ja
Vill du gifta dig? Klart jag vill men inte på många år
Vill du ha barn? Nej =) jag är höggravid för att jag inte vill ha barn! Haha.. KLART JAG VILL!

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? Min älskling såklart! (och Plutten då förstås!)
Såg dig gråta? Niclas tror jag...
Fick dig att gråta? Kommer inte i håg...=S
Du delade en cigg med? Det var längesen.. ingen aning
Du gick på bio med? Niclas
Skällde på dig? haha jag vet inte!

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? Nej
Kramat någon? Ja
Pussat någon? Ja
Köpt någonting? Lunch på Jensen's
Sjungit? Ja i bilen
Saknat någon? Ja

Kommentarer
Postat av: Ulla-Bella

Ta gärna en titt på min nya blogg, och kommentera gärna om du gillar den eller inte. Ha en trevlig kväll!

2009-03-05 @ 22:44:47
URL: http://metrobloggen.se/kissntell
Postat av: Sandra

Hahah! Börja ju skratta direkt när jag såg de..hahah!

2009-03-06 @ 05:32:52
URL: http://hylen.blogg.se/
Postat av: Sandra

Fan gumman saknar dig!

2009-03-06 @ 11:45:05
URL: http://hylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0