Surprise! =)

Vaknade vid halv tolv då mamma ringde, gick upp och käkade frukost som vanligt.
Får sedan ett samtal på mobilen och det står "Lisbeth annika hem". Vet egentligen inte varför jag inte döpt numret till Annika hem, men det blev väl så när vi var i Thailand. Det första jag tänker är "vad har nu hänt?" för jag smsade Lisa i går och har inte fått något svar. I alla fall, jag svarar och det är Annika som ringer! Fattar ni?!?!

A N N I K A  Ä R  H E M M A!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Blev så jävla chockad! Verkligen en överaskning!!! Gjorde mig klar och stack sedan in till Malmö och träffade henne i stan. Mötte upp Fanny sen och käkade på Jensen's. Så underbart! En av mina önskningar har gått i uppfyllelse. Nu är det bara lilla Lisa som också ska packa sina väskor och komma hem, sen är jag överlycklig!


Annika & Jag i Thailand 2007




Annars är allt som det brukar, fast det börjar kännas lite konstigt. Gör ont när jag går och så.

Det börjar närma sig nu =)

 dagar kvar till BF!!!

Kommentarer
Postat av: Anki

faan haha vi skulle ju inte berätta att vi åt på jensens :P Sorry Lisi hehehe

2009-03-06 @ 10:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0