Vår lille heffaklump =)

Hade precis besök av sköterskan från bvc. Hon var trevlig, men kanske lite "inrutad" i sitt jobb. Allt gick bra, vår lille skrutt plutt hade gått upp från utskrivningsvikten på 3835 g till 4244 g. Sköterskan tyckte det var jättebra! Har tydligen mycke näring i min mjölk då!

Hon tyckte jag var lyckligt lottad som har så mkt mjölk som jag har och det stämmer antagligen... men det är asjobbigt att ha FÖR mycke mjölk. Det gör ont! Fick två kommentarer på nått inlägg från nån anonym. Den ena var att vi skulle testa napp, och det har vi gjort. Han gillar det och är en enorm hjälp mot hans starka sugbehov! 

Den andra var om jag testat pumpa ut mjölk istället och det har jag! Köpte en pump då vi var på apoteket och jag måste säga att det är nog världens bästa uppfinning! Funkar skitbra! Sen att det är drygt att pumpa var tredje timme är ju en annan sak, men nu får han min mjölk iaf och vi är nöjda båda två!

Så, tack för tipsen! Kul att höra vad andra tycker och skitbra att få tips från personer som är/har varit med om samma sak!



I dag vet jag faktiskt inte vad som händer. Inget planerat. Skönt! Niclas har ju en vecka till ledigt så det blir att mysa hela denna veckan! <3


Till helgen blir det fullt upp. Familjen Hylén kommer ner och hälsar på! Får äntligen träffa min älskade ängel och guddotter Izabella! I går var det ett år sen hon döptes! Herregud vad tiden går. Stora tjejen nu! (haha nu låter jag som en sån gammal tant "åhhh så stor du har blivit")

Sen fyller jag år på söndag. Orkar inte ha kalas. Dels för att jag inte pallar fixa med grejor, även om det bara är tårta och kakor, och dels för att jag inte orkar att alla håller på och dra i Noel. Han bryr sig inte att han flyttas från famn till famn men det kan bli jobbigt. Fast det är nog mest jag som tycker det är jobbigt...



Vår lille heffanklump!

Kommentarer
Postat av: Sandra

På lördag är han MIN!!!!!!!!!!!!!! o min dotter din..hahah!

2009-03-30 @ 16:23:05
URL: http://hylen.blogg.se/
Postat av: Hanna

Han är en riktig liten sötnos:)

2009-03-31 @ 08:12:44
URL: http://esmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0