Äntligen

Äntligen har Noel kunnat sova i dag! De senaste två dagarna har han varit vaken hela dagarna. Hans förkylning har väckt honom. Men i morse efter Niclas gått till jobbet sov han fram till halv 11, fick mat, sen somnade han i vagnen när vi gick till stan med söta Malin. Han sov hela stanrundan faktiskt. Så skönt för honom att slippa vara så övertrött. Vet ju själv hur det känns, typ när man jobbat natt eller nått.

Sen var han vaken en stund och han var på ett strålande humör! Gosig och bjöd på en MASSA leenden! Och gissa vad? Nu somnade han igen på sin mjuka kudde. Sötaste Noel!

Fick handlat lite på stan faktiskt. Ett par fina shorts (äger bara några från Thailand, och utan att överdriva får jag upp dom till knäna ungenfär. Tror att jag var rätt så smal när jag var där?) Hittade även ett par fina sandaler på H&M. Har fått förbud av Niclas att köpa fler skor (äger 120 par skor... minst..) och hans motto är att "köper jag ett par måste jag slänga ett annat". Jo men visst! ALDRIG! Men dessa kostade bara 149 kr och de var faktiskt jättefräcka. eller vad tycker ni?



Får nästan lite dåligt samvete för att jag shoppar när jag går i stan. Föräldrarpenningen gör ju inte en rik precis... men men... vissa saker måste man ju ha. Just det, köpte ett par solglasögon också, och skitfräcka skor till Noel. Sådana mjuka skor (inte meningen att man ska gå i dom) Blåa med vita sjärnor. Ska lägga in bild!

Och sen köpte jag en present till lilla Baby-Felicia. Men säger inte vad =)

Skulle träffat Sophie och Kelly nu på eftermiddagen men vi får skjuta upp det. Visste inte hur Noel skulle vara när han vaknade innan. Är han gnällig och inte mår bra är det inte kul att vara ute med honom. Och dessutom vill jag inte att de ska bli smittade av förkylningen. Är nog mest min som är värst. Näsan slutar inte att rinna och det känns som mitt huvud snart exploderar...
 
Nawww! Vände mig precis för att kolla Noel (han ligger precis här bredvid) och så är han vaken och bara ligger och tittar på mig! Åhhh, det är så underbart! Och när han såg att jag vände mig lägger han upp världens leende.
Du är så underbar mitt barn!


Jag med min mysunge

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad har du köpt till baby Felicia? Blir ju jättenyfken!

2009-05-19 @ 19:52:38
Postat av: Syrran

Vad har du köpt till baby Felicia. Blir ju jättenyfiken!

2009-05-19 @ 19:54:29
Postat av: Anonym

Fin-Fina bilder på Noel (suktar efter min egen systemkamera - kanske man skulle slå till snart och köpa en när man fyller år nästa vecka... hmmm.....) :) Pussa Noel från mig!

2009-05-19 @ 21:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0