Blindstyre... haha

Var precis hos optikern. Man är ju nästan blind! Jag skaffade brillor när jag var 18 år, men använde väl inte de sådär jätte mkt. Sen fick jag för mig förra sommaren att jag skulle ha linser och då kollade jag synen. Då sa de att jag bara såg 20% bättre med de brillorna jag redan hade. Oj! Pallade inte med linser så jag struntade i hela grejen.

MEN! Nu när jag kollade synen så visar det sig att jag ser 60-70% bättre med glasögon. Alltså tre gånger så bra. Shit!
Snacka om att man "tror" att man ser bättre än vad man gör! Jag är ju en fara i trafiken! Ha ha...

Har iaf beställt två par glasögon nu! Jättefräcka och diskreta. Jag vill inte att de ska synas för mycket, jag vill ju helst vara utan.. men det blir nog bra med dom! Får dom om ca två veckor.

Bjuder på bilder från pappas kamera:


En riktig Noel-bild! Sötaste!



Leker med morfar!



Morfar är rolig han! Man bara smälter när man ser Noel skratta!



Gullegrisen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0