Drygt

Har nu suttit i...hmmm.... fyra timmar och satt in foto i album. Ett med Cypernresan, ett Noel-album med foto från ultraljud till vi åkte hem från BB (jättefint album vi fick i doppresent av syrran och Henrik!) och ett annat Noel-album med alla foto vi hittills tagit. Det tog sin lilla tid om vi säger så... men är väldigt nöjd att jag gjorde det klart! Har ju beställt 417 bilder till... som ska in i album.. Jippie =)

Den ena ytterdörren har kommit på plats. Vilket lyft! Blev skitbra. Den andra kommer nog på plats nästa söndag. Niclas pappa Glenn hjälpte till i dag och han kommer nästa söndag med. Kanon!

Annars har det varit en lugn lördag... Niclas och Noel sover här i soffan nu och snarkar så in i... Helt otroligt! (Jag har smygfilmat dom...!!!)

Tusen tack till Malin och Henrik som skickade två skivor till oss med bilder/filmer från Noels dop! Såååå fint!!!

Just nu njuter jag faktiskt av en San Miguel, chillar och njuter av att det är lördag!

Bjuder på några bilder från i går när Noel har sin söta Superman-pyjamas på sig, som han fick av Hanna, Micke och Elina! (Hoppas ni har det jättemysigt i helgen gumman! Vi ses i veckan!)

Noel kollar på Talang 2009!



Kolla in sovställningen! Min gosiga superman!



Superman sträcker på sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0