Fredag!

Äntligen fredag! Varför känns fredagar alltid så underbara? Jag är ju alltid ledig och Niclas jobbar som vanligt. Antagligen för att jag vet att det blir fredagsmys i kväll och att han är ledig två dagar nu?!

Noel ligger och filosoferar på den stora mjuka kudden här i soffan och verkar hur nöjd som helst (ska jag vara ärlig tror jag att han bajsar...) Det är fint väder ute, och jag bara njuter. Dock har vi inga planer för dagen. Någon som har nått förslag?



Noel somnade när han skulle rapa efter maten...


Äntligen börjar han intressera sig för babygymmet! HELT inne i det!

Kommentarer
Postat av: Malin

Gud vad stor mosters favorit börjar bli. Det är ju jättestor skillnad från dopet. Synd att jag inte kan träffa er oftare. Puss & Kram från Gbg

2009-05-15 @ 10:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0