Helgens bildberättelse!

Har mycket att skriva, har hänt mycket i helgen. Jag har varit lite slö på att uppdatera. Man vill ju hinna med så mkt som möjligt när älsklingen är hemma!

Sedan sist... Berättar med lite bilder...

Noel somnade gott på soffan med sin favvis Göran


lördagen hämtade vi min nya bil, som jag skrev sist! Bara älskar den! När vi hämtat den åkte vi hem till mamma & Rolle som bjöd på middag! (Tyvärr fattas bilder) Mammas goda köttbullar. Finns inga godare! Kom hem vid nio och tog det bara lugnt. Var väldigt längesedan vi gjorde det... kollade på film och Noel sov.

söndagen åkte vi och veckohandlade på Lidl, var på Åhléns och köpte nya blommor till bilen. Ann hade en grön blomma, men jag ville såklart ha en rosa. Blev en orange OCH en rosa. Kunde inte bestämma mig!

Så tjusigt det blev!

Körde sedan till Höllviken för att fixa försäkringspapper till bilen (som jag också skrev sist.) Noel somnade på premiärturen!

Sömntutan!

Kom hem. Lagade mat. Hade en riktigt mysig middag. Noel fick testa sin nya matstol. Han är två månader och ska INTE kunna sitta så. Snacka om stor kille!


Middagen. Man kanske skulle skola om sig till kock?!



Stora killen!



Noel älskar när pappa flyger med honom. Syns va?!

Efter maten och Niclas och Noels lilla flygtur (!) var älsklingen min så gullig att han gick ut och tvättade min fina bil. Så kära vänner, här kommer en bild på lilla bilen:




Bettan




I dag har jag & Noel varit inne i Malmö hos både pappa och hos Hanna och Elina. Var på B&W med pappa på förmiddagen. Handlade lite kläder till Niclas och fixade med Telenor. Måste säga att hur man än gör och hur många försäkringar man har så blir det alltid skitdyrt att laga en mobil. Suck. 

Körde direkt hem till Hanna/Elina. Linda och Jasmin kom också. Riktig lekdag! Längtar tills Noel kan sitta med dom och leka. Antar att det kommer att gå snabbare än man tror... Hade en väldigt trevlig dag iaf! =)


Elina & Noel

Nu blir det bara att slappa framför tv:n. Tyvärr (?!) har Niclas plockat fram chips...

Mitt försök att gå ner mina mammakilon till sommaren går käpprakt åt h*lvete.....

Hoppas att ni får en mysig kväll!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0