Helt otroligt!

Glömde skriva innan hur stor Noel blivit. Vill bara bromsa tiden.

Samma dag som dopet sov han åtta timmar på natten, och i natt somnade han kl 18 och sov tio timmar! Han har aldrig sovit mer än fyra timmar i sträck! Han börjar bli en stor kille, vår son! Skönt om han börjar sova hela nätterna nu. Det är rätt drygt att gå upp då faktiskt...!

Dessutom har han börjat upptäcka sin tunga. Han slickar på allt och leker och gör miner med munnen hela tiden. Så himla gulligt!

♥ Och att se honom le hela tiden gör att mitt mamma-hjärta smälter! ♥

Kommentarer
Postat av: anna

då svarar jag här då, nej jag hade inte heller kunnat äta kortet. (kan låta lite konstigt). Men jag läser till förskollärare och till grundskolan. Men kommer jobba inom förskolan vil bara ha dubbel behörighet :P Du får ha det så bra och du har en super söt son!

2009-05-05 @ 16:52:49
URL: http://annahenningsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0