igen...

Nu har jag sådär tråkigt igen när mina sötnosar sover. Och vad gör Maria då? Jo, svarar på onödiga "frågor" som man egentligen kanske inte är så intresserad av att läsa. Eller?!  Hittade dessa hos Anna. (hoppas det är ok att jag tog dom?!)

hur många gånger har du varit kär? Många gånger....
favoritgodis:
Choklad... fast lösgodis är ju bara för gott i bland...!
action eller skräck?
Skräck såklart =)
ville bli när du var liten:
Dagmamma, veterinär
när fick du din första kyss:
oj... vet inte faktiskt.. men vet vem som gav mig den!
hur var du i mellanstadiet/högstadiet?
Ehmm... folk hade nog sagt fjortis...
vad är du beroende av?
Min lilla familj och mina vänner
dagens roligaste händelse:
Att jag fick mina foto från Fuji och skivorna från Malin & Henrik (och lilla Felicia.. som dock inte är född än!) Att vår dörr kom på plats var väl också ett plus.. Tänk om vi varit tvugna att sova utan ytterdörr?!
dagens tråkigaste händelse: Att trötter 1 och 2 somnade så tidigt på soffan...
dagens humör:
Blandat tror jag.. har varit både glad och irriterad
vilka tv-program följer du
? Har inte tid med sånt
vad gillar du mest med dig själv?
Att jag kommit någonstans med mitt liv. Hus, pojkvän, barn.. ja ni fattar...
vad gillar du minst? Att jag tar åt mig saker jag vet att jag inte borde.
har du något motto? Hakuna matatta?! Nej, "lev ditt liv, det går inte i repris!"
något vi inte vet om dig?
Har en hemlig tatuering =P
vad ångrar du?
Att jag rökte i så många år...
vad önskar du? Att jag (med hjälp av Niclas då) ska kunna uppfostra Noel så att han blir en bra människa
vad klarar du inte dig utan? Min familj, vänner, pengar?!
vad gör du helst en vardag? Träffar folk och hittar på någonting. Att sova lääääänge med Noel är också helt ok...!
vad gör du helst en lördagskväll? Som nu då?! haha... Myser gärna eller träffar vänner.
vad har du mest av i din garderob?
Överdelar... tröjor, linnen, klänningar...
drömjobb?
Hmmm.. finns det något enkelt jobb där man typ alltid är ledig, inte jobbar hårt och har sjukt bra betalt?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0