Jahapp...

Sitter här själv framför tv:n (el oj, datorn!) Niclas skulle natta Noel vid typ nio och jag skulle få ett långt avslappnande bad.. 

Vi kan ju säga som såhär att han har fortfarande inte kommit ner och jag hör ljudliga snarkar från övervåningen!

Får väl ta och bege mig uppåt jag med. Hade varit skönt att få sova och kanske bli av med denna j*kla förkylning. Svider som satan under näsan och jag är helt röd där. Snyggt!

Har lagt in bilderna från kameran på datorn och ni måste bara få se Noels fina skor!

Sov gott! 


Storlek 16... pyttesmå och såååååå coola!

Kommentarer
Postat av: tant malin

värlens coolaste pojk:):)

2009-05-20 @ 00:37:48
URL: http://malinbjursell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0