Mirakel

Sitter här och tittar på Noel som sover i min famn. Vilket mirakel han är!
Tänk egentligen hur fantastiskt det är att kunna göra något så perkekt.
Vilken makt man har!
Att allting sitter där det ska och fungerar!  Att just jag & Niclas har skapat honom.

Såg ett program i går om olika personer där det inte blivit som det skulle, och det var EN gen som hade blivi fel. EN gen! Fattar ni? Hur "lätt hänt" är det inte att något går fel? En gen är ju egentligen ingenting, men det betyder sjukt mycket när det gäller en människa. Dessa personerna i programmet var ju helt okapabla till att leva ett normalt liv.

Och här sitter jag med världens mest perfekta kille. Gud, vad lyckligt lottad jag är!


Vårt mirakel



Sötnosen

Kommentarer
Postat av: malin

han är verkligen så underbart vacker, er lille plutt:)

2009-05-16 @ 00:06:05
URL: http://malinbjursell.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hoppas jag får träffa min noel o maria på torsda!!

2009-05-18 @ 11:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0