Morsdag!

I dag har jag firar min första morsdag! Fick en fin ROSA stegräknare (som jag inte aaaaalls valt själv...!) Tack min älskade lille Noel! Så gulligt i morse för han höll i den själv när jag fick den! Plutteplutt, mamma älskar dig över allt!

Var och handlade och städade undan lite i morse, och vid tre tiden kom mamma, Rolle, mormor och Kerstin (Rolles mamma) Har grillat och haft en mysig SOLIG dag ute på terassen. Jätteskönt!

Är rätt så trött nu faktiskt. Noel skulle ju upp i ottan i morse... Men han måste bada innan det är läggdags. Får väl ta tag i det nu innan jag somnar här på soffan...


Tänk att just JAG är mamma till denna underbara busunge! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0