Skrik skrik skrik

Noel är inne i en underbar period nu när han bara skriker. Har gjort det i några dagar nu. Han gråter ju inte hela dygnet, men när han väl börjar kan han gråta i timmar. Spelar ingen roll vad man än gör!

Läste i min bok om "bebisens olika stadier det första året" och i just denna veckan som är samma för alla bebisar så kopplas allt han sett sen han föddes i hop nu. Tänk själv om man sett nya saker hela tiden och inte fattat någonting. Då hade jag också vrålat! Ska ju bara pågå någon/några dagar. Ingen min Plutt kan hjälpa! Och det är bara att stå ut och hålla lugnet...

Niclas ska sluta redan kl tolv i dag! *glad* Han var ju aldrig ledig någon dag förra veckan och vi måste hjälpas åt med Noel nu. Tror att han tycker att det är rätt skönt att sluta tidigt EN dag. Vad tror ni?!

Nu vaknade Noel, efter att ha sovit i 7 min. Hoppas att han kommer till ro i dag och kan sova...


Mamma vill ha en glad unge...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0