Spännande!

Syrrans vatten gick i går kväll! Snart kommer Noels kusin! =)

Blev riktigt nervös när hon ringde/skickade sms. Fick en stor klump i magen och hade kunnat börja gråta. Trodde att jag "kommit över" min egen förlossning, men kom på att jag inte hade det. Låg vaken halva natten och gick igenom förlossningen om och om igen. Är ni gravida så sluta läs nu.

Gick igenom hur jävla ont det gjorde. Hur panikslagen man blir när det inte finns något att göra mot smärtan. När det känns som att man ska gå mitt itu. Fick nog klumpen i magen för att jag vet vad Malin har framför sig. Blev en jobbig tanke. Jag vet att hon kommer att klara det galant, man har inte så mkt val. Men hade nästan velat göra det till henne, så att hon ska slippa.

Baby-Felicia är inte född än iaf.. De lovade att hålla oss uppdaterade! Men inom tre dygn kommer hon iaf!

Vi längtar efter att träffa dig snuttan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0