Torsdag

Lille Noel ligger och sussar gott i soffan, och jag passar på att fixa lite här hemma och nörda mig vid datorn (såklart!)

I dag ska vi träffa Sophie och Kelly. Går väl en runda och ser var vi hamnar. Skönt att de bor i Trelleborg. Inte för att jag har något emot att köra in till Malmö för att träffa kompisar, men det krävs lite mer planering. Och det är alltid skönt att ha nära hem...

Hittade denna bilden som är så klockren. Det är jag & Sandra för typ 5 år sedan i Niclas första lägenhet! Vi kände knappt honom då och var på fest där (fråga mig inte hur...?). Båda hade nya jeans och ja, som ni ser, dansar vi på soffan. Det roliga (tycker jag) är att det blev märken på väggen från våra jeans och de hade haft ett helvete att få bort dom när han sen skulle flytta! Hans föräldrar och mormor & morfar sa det när vi kom att snacka om det
"Var det du?!" Haha... japp.


Kolla bara in stilen! Hahaha...

Kommentarer
Postat av: Sandra

HAhahaha jag må vara redan kåt på göran då!! Släpper inte honom..asg..+ detta är kvällen maria sypdde i parken..hahaha!

2009-05-14 @ 13:30:38
URL: http://hylen.blogg.se/
Postat av: carina

2009-05-15 @ 13:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0